1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
Dismiss Notice
Wynncraft, the Minecraft MMORPG. Play it now on your Minecraft client at (IP): play.wynncraft.com. No mods required! Click here for more info...

Sing Your Songs Here

Discussion in 'Forum Games' started by Techno Skylaar, Jun 28, 2020.

?

Which is better

  1. Hungurr

    4 vote(s)
    36.4%
  2. that ball of dust i found under my bed the other day

    7 vote(s)
    63.6%
  1. Techno Skylaar

    Techno Skylaar Now’s no time to dwell on the past

    Messages:
    1,085
    Likes Received:
    1,578
    Trophy Points:
    122
    Guild:
    Ok so since we all have insane amounts of random songs that we just throw at each other i decided to make this so that we won't clutter up the main threads. I'll start.

    Yeah I'm just tryna change my ways
    Same old shit just a different day
    Same old shit just a different day, a different day
    Yeah I'm just tryna change my ways
    Same old shit just a different day
    Same old shit just a different day, a different day
    I don't really know where to go from here
    I don't really know if I'm seeing clear
    Maybe it's time I disappeared, disappeared
    Yeah I don't know nothing 'bout moving on
    That's what they say but they're all gone
    Maybe I should really stop hanging on, hanging on
    I'm supposed to stop but I never will
    It's a lot to take and I don't care if it kills
    Life is what we make, so here make me a deal
    I'm gonma change my ways and this time I'm for real
    Yeah I'm just tryna change my ways
    Same old shit just a different day
    Same old shit just a different day, a different day
    Yeah I'm just tryna change my ways
    Same old shit just a different day
    Same old shit just a different day, a different day
     
    Kahsol likes this.
  2. Hungurr

    Hungurr Tiger never too much

    Messages:
    157
    Likes Received:
    1,251
    Trophy Points:
    75
    Minecraft:
    Ny tid nalkas, denna tid går mot sitt slut
    Hela Stockholm se mig krönas
    Kanoner skjut salut
    Ingen ed avlagd, ingen ed jag svär
    Kronan kommer ej från kyrkan
    Den kom direkt ifrån Gud
    Bevisat min styrka genom strid
    Född att regera, att föra krig
    Knä om Knä

    Min tid är här

    Över Norden jag härskar
    Med det arv som jag gavs
    Gång på gång
    Sjung Carolus sång
    Krigets konst jag behärskar
    Låt mitt namn sprida skräck
    Gång på gång
    Sjung Carolus sång
    Än en gång, sjung Carolus sång

    Född att härska, leda mina män i strid
    Ingen man kan mig befalla
    Jag lyder under Gud
    Hör min order, ifrågasätt mig ej
    Vet att sådan är min vilja, och därvid skall det ske
    Sida vid sida uti strid, med karoliner går jag i krig, knä om knä

    Min tid är här

    Över Norden jag härskar
    Med det arv som jag gavs
    Gång på gång
    Sjung Carolus sång
    Krigets konst jag behärskar
    Låt mitt namn sprida skräck
    Gång på gång
    Sjung Carolus sång
    Än en gång, sjung Carolus sång

    Allt jag ser, vill ha mer, vem skall stoppa mig?
    Hela Europa ska böja sig för min armé
    Vad är ditt, skall bli mitt, då jag dräper dig
    Min vilja ske

    Bevisat min styrka genom strid
    Född att regera, att föra krig
    Knä om knä

    Min vilja ske

    Över Norden jag härskar
    Med det arv som jag gavs
    Gång på gång
    Sjung Carolus sång
    Än en gång
    Krigets konst jag behärskar
    Låt mitt namn sprida skräck
    Gång på gång
    Sjung Carolus sång
    Än en gång, sjung Carolus sång
     
  3. Baby Poseidon

    Baby Poseidon Self-Proclaimed Idiot

    Messages:
    144
    Likes Received:
    85
    Trophy Points:
    21
    Guild:
    Minecraft:
    Eyyyyy Sabaton gang
     
    Kahsol, Techno Skylaar and Hungurr like this.
  4. Steve161803

    Steve161803 the cool

    Messages:
    112
    Likes Received:
    264
    Trophy Points:
    28
    Guild:
    Minecraft:
    *music* *singing* *music out*
     
    Kahsol and Techno Skylaar like this.
  5. Spinel

    Spinel Pronounced Spin-nell, not Spine-el

    Messages:
    1,460
    Likes Received:
    2,478
    Trophy Points:
    153
    Guild:
    Minecraft:
    United States, Canada, Mexico, Panama,
    Haiti, Jamaica, Peru,
    Republic Dominican, Cuba, Caribbean,
    Greenland, El Salvador, too.
    Puerto Rico, Colombia, Venezuela,
    Honduras, Guyana, and still,
    Guatemala, Bolivia, then Argentina,
    And Ecuador, Chile, Brazil.
    Costa Rica, Belize, Nicaragua, Bermuda,
    Bahamas, Tobago, San Juan,
    Paraguay, Uruguay, Suriname,
    And French Guiana, Barbados, and Guam.

    Norway, and Sweden, and Iceland, and Finland,
    And Germany, now in one piece,
    Switzerland, Austria, Czechoslovakia,
    Italy, Turkey, and Greece.
    Poland, Romania, Scotland, Albania,
    Ireland, Russia, Oman,
    Bulgaria, Saudi Arabia, Hungary,
    Cyprus, Iraq, and Iran.
    There's Syria, Lebanon, Israel, Jordan,
    Both Yemens, Kuwait, and Bahrain,
    The Netherlands, Luxembourg, Belgium, and Portugal,
    France, England, Denmark, and Spain.

    India, Pakistan, Burma, Afghanistan,
    Thailand, Nepal, and Bhutan,
    Kampuchea, Malaysia, then Bangladesh, Asia,
    And China, Korea, Japan.
    Mongolia, Laos, and Tibet, Indonesia,
    The Philippine Islands, Taiwan,
    Sri Lanka, New Guinea, Sumatra, New Zealand,
    Then Borneo, and Vietnam.
    Tunisia, Morocco, Uganda, Angola,
    Zimbabwe, Djibouti, Botswana,
    Mozambique, Zambia, Swaziland, Gambia,
    Guinea, Algeria, Ghana.

    Burundi, Lesotho, and Malawi, Togo,
    The Spanish Sahara is gone,
    Niger, Nigeria, Chad, and Liberia,
    Egypt, Benin, and Gabon.
    Tanzania, Somalia, Kenya, and Mali,
    Sierra Leone, and Algiers,
    Dahomey, Namibia, Senegal, Libya,
    Cameroon, Congo, Zaire.
    Ethiopia, Guinea-Bissau, Madagascar,
    Rwanda, Maore and Cayman,
    Hong Kong, Abu Dhabi, Qatar, Yugoslavia...

    Crete, Mauritania, then Transylvania,
    Monaco, Liechtenstein, Malta, and Palestine,
    Fiji, Australia, Sudan!

    Montenegro and Bosnia Herzegovina,
    The Soviet Union is gone,
    South Africa, Georgia, Moldovia, Latvia,
    Belarus, Azerbaijan.
    Uzbekistan, HEY! Kazakstan, HEY!
    Then there's Tajikistan too, HEY!
    Turkmenistan, HEY! Kyrgyzstan,
    Armenia, Tonga, Palau.
    Lithuania, Serbia, Kosovo,
    US Samoa, the Balkans, Brunei,
    Macau and Crimea, then Eritrea...
    Ukraine, and Estonia, here's Macedonia,
    New Caledonia, Eastern Slavonia,
    Ivory Coast, and Cape Verde, Andorra,
    The Solomon Islands, Dubai!
    Goodbye!
     
  6. Kahsol

    Kahsol aka TheDoctem VIP+

    Messages:
    2,651
    Likes Received:
    4,102
    Trophy Points:
    209
    Minecraft:
    Yeah
    Drifting on the spaceway
    By the Betelgeuse Hotel
    Mapping out constellations
    Of the place I know so well
    Sifting through the system
    For the piece that knows my name
    Endlessly I listen
    In the master game
    Welcome to my world
    (Welcome to my world)
    Welcome to my only world
    (Welcome to my only world)
    It is full of space junk
    But your words are coming through
    I'm riding on the space junk
    And it's bringing me to you
    Bringing me to you
    Through the tenth dimension
    To the certainties beyond
    Dreamily in attention
    And the sub-atomic bomb
    Machine that spins within me
    And the spirit that drives me on
    Searching for an answer
    Welcome to my world
    (Welcome to my world)
    Welcome to my only world
    (Welcome to my only world)
    My head is full of space junk
    But your words are getting through
    I'm riding on the space junk
    And it's bringing me to you
    Bringing me to you, yeah
    It's bringing me to you, yeah, yeah oh
    Sitting on the space junk
    What am I to do?
    I'm riding on the space junk
    And it's bringing me to you
    My head is full of space junk
    But your words are getting through
    I'm riding on the space junk
    And it's bringing me to you
    It's bringing me to you
    It's bringing me to you
    It's bringing me to you
     
    Techno Skylaar likes this.
  7. Josh_Legacy

    Josh_Legacy Amateur Storyteller / Enthusiastic Gamer VIP+

    Messages:
    411
    Likes Received:
    1,150
    Trophy Points:
    91
    Minecraft:
    Going fast makes me feel alive.
    My heart beats in hyper drive.
    Do you think you can win?
    Only if I lose.
    Just let destiny choose.

    I can hear you breathin'.
    I can see you comin'.
    I can feel the wind.
    It's blowing me around.

    Take a shot at me runnin' side by side.
    It's a blur... as I go by.

    I can hear you breathin'.
    I can see you comin'.
    I can feel the wind.
    It's blowing me around.

    See the sun arising.
    Fire in the sky.
    Greatness thrusts itself into our lives.
     
    Kahsol and Techno Skylaar like this.
  8. Emogla3

    Emogla3 Not a Mage main, its my highest level cus crafting

    Messages:
    683
    Likes Received:
    550
    Trophy Points:
    117
    Minecraft:
    nirvana ooh nah nah
     
  9. DatenshiYohane

    DatenshiYohane ritoru demon

    Messages:
    168
    Likes Received:
    974
    Trophy Points:
    75
    Minecraft:
    to do:
    • ke
    • te
     
    Aura, Tsukemono, Kahsol and 1 other person like this.
  10. Hungurr

    Hungurr Tiger never too much

    Messages:
    157
    Likes Received:
    1,251
    Trophy Points:
    75
    Minecraft:
    Ight
     
    Kahsol and Techno Skylaar like this.
  11. 7DaysAgo

    7DaysAgo Inferno Assassin VIP

    Messages:
    56
    Likes Received:
    86
    Trophy Points:
    18
    Minecraft:
    I can't remember anything
    Can't tell if this is true or dream
    Deep down inside I feel to scream
    This terrible silence stops me
    Now that the war is through with me
    I'm waking up, I cannot see
    That there is not much left of me
    Nothing is real but pain now
    Hold my breath as I wish for death
    Oh please, God, wake me
    Back to the world that's much too real
    In pumps life that I must feel
    But can't look forward to reveal
    Look to the time when I'll live
    Fed through the tube that sticks in me
    Just like a wartime novelty
    Tied to machines that make me be
    Cut this life off from me
    Hold my breath as I wish for death
    Oh please, God, wake me
    Now the world is gone, I'm just one
    Oh God, help me
    Hold my breath as I wish for death
    Oh please, God, help me
    Darkness imprisoning me
    All that I see
    Absolute horror
    I cannot live
    I cannot die
    Trapped in myself
    Body my holding cell
    Landmine has taken my sight
    Taken my speech
    Taken my hearing
    Taken my arms
    Taken my legs
    Taken my soul
    Left me with life in hell
    ------------------------------------------------
    Metallica - One
     
    Kahsol and Techno Skylaar like this.
  12. DatenshiYohane

    DatenshiYohane ritoru demon

    Messages:
    168
    Likes Received:
    974
    Trophy Points:
    75
    Minecraft:
    Fushigi da ne ima no kimochi
    Sora kara futte kita mitai
    Tokubetsu na kisetsu no iro ga tokimeki o miseru yo

    Hajimete deatta toki kara
    Yokan ni sawagu kokoro no Melody
    Tomerarenai tomaranai na・ze

    Todokete
    Setsunasa ni wa namae o tsukeyou ka "Snow halation"
    Omoi ga kasanaru made matezu ni
    Kuyashii kedo suki tte junjou
    Binetsu no naka tameratte mo dame da ne
    Tobikomu yuuki ni sansei mamonaku Start!!

    Oto mo naku kehai mo naku
    Shizuka ni unmei wa kawaru
    Korekara no mirai ni mune no kodou ga hayaku naru

    Tatoeba komatta toki ni wa
    Sugu kaketsukete dakishimetakute
    Doko ni ite mo dokodemo Fly high

    Isoide
    Itsu no ma ni ka ookiku nari sugita "True emotion"
    Yume dake miteru you ja tsurai yo
    Koibito wa kimi tte iitai
    Yasashii me ga tomadotteru iya da yo
    Kono mama ikki ni aijou azukete Please!!

    Todokete
    Setsunasa ni wa namae o tsukeyou ka "Snow halation"
    Omoi ga kasanaru made matezu ni
    Kuyashii kedo suki tte junjou
    Binetsu no naka tameratte mo dame da ne
    Tobikomu yuuki ni sansei mamonaku Start!!
     
  13. Tsukemono

    Tsukemono Look back upon those memories

    Messages:
    55
    Likes Received:
    2,085
    Trophy Points:
    61
    Twinkle twinkle little star
    How I wonder what you are
    Up above the world so high
    Like a diamond in the sky
    Twinkle twinkle little star
    How I wondrr what you are
     
  14. Josh_Legacy

    Josh_Legacy Amateur Storyteller / Enthusiastic Gamer VIP+

    Messages:
    411
    Likes Received:
    1,150
    Trophy Points:
    91
    Minecraft:
    wonder*
     
    Tsukemono, Kahsol and Techno Skylaar like this.
  15. Baby Poseidon

    Baby Poseidon Self-Proclaimed Idiot

    Messages:
    144
    Likes Received:
    85
    Trophy Points:
    21
    Guild:
    Minecraft:
    It's the nature of time
    That the old ways must give in
    It's the nature of time
    That the new ways comes in sin
    When the new meets the old
    It always end the ancient ways
    And as history told
    The old ways go out in a blaze
    Encircled by a vulture
    The end of ancient culture
    The dawn of destiny draws near

    Imperial force defied, facing 500 samurai
    Surrounded and outnumbered
    60 to 1, the sword face the gun
    Bushido dignified
    It's the last stand of the samurai
    Surrounded and outnumbered

    As a new age begins
    The way of the warrior comes to an end
    As a new age begins
    The ways of the old must apprehend
    It's the nature of time
    That the old ways must give in
    It's the nature of time
    That the new ways comes in sin
    An offer of surrender
    Saigo ignore contender
    The dawn of destiny is here

    Imperial force defied, facing 500 samurai
    Surrounded and outnumbered
    60 to 1, the sword face the gun
    Bushido dignified
    It's the last stand of the samurai
    Surrounded and outnumbered

    Until the dawn they hold on
    Only 40 are left at the end
    None alive, none survive
    Shiroyama

    Imperial force defied, facing 500 samurai
    Surrounded and outnumbered
    60 to 1 the sword face the gun
    Bushido dignified
    It's the last stand of the samurai
    Surrounded and outnumbered
    60 to 1, facing the gun
    60 to 1, culture undone

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    SABATON- SHIROYAMA
     
    Kahsol, Techno Skylaar and Hungurr like this.
  16. Techno Skylaar

    Techno Skylaar Now’s no time to dwell on the past

    Messages:
    1,085
    Likes Received:
    1,578
    Trophy Points:
    122
    Guild:
    I know I let you down but damn(down down down)
    I know I let you down but damn
    I know I let you down but damn
    I know I, I know I, I know I, I know I

    I know I let you down but damn baby come and see me
    We got a lot to talk about now you won't believe me
    It's do or die baby roll the dice keep me breathing
    But I can't hide from your suicide I ain’t bleeding

    I know I let you down but damn baby come and see me
    We got a lot to talk about now you won't believe me
    It's do or die baby roll the dice keep me breathing
    But I can't hide from your suicide I ain’t bleeding

    You ruined too many good times
    You fucked it all up with your vibe
    You can't even handle the truth and the truth is it you cannot handle my vibe
    You can't even put in the time
    You can't even roll on a dime
    You can't even tell me that you cannot help me but you cannot help me alright

    And I love the way that you make me feel
    I love the pain cause it feels so real
    I love the way that you hate me still
    Yeah yeah
    I love the way that you make me feel
    I love the pain cause it feels so real
    I love the way that you hate me still
    Yeah yeah

    I know I let you down but damn(down down down)
    I know I let you down but damn
    I know I let you down but damn
    I know I, I know I, I know I, I know I

    I know I let you down but damn baby come and see me
    We got a lot to talk about now you won't believe me
    It's do or die baby roll the dice keep me breathing
    But I can't hide from your suicide I ain’t bleeding

    I know I let you down but damn baby come and see me
    We got a lot to talk about now you won't believe me
    It's do or die baby roll the dice keep me breathing
    But I can't hide from your suicide I ain’t bleeding

    I'm bleeding emotional trauma from 'round
    Where I'm from they say that a man has the crown
    I can't take the pressure, I'm messed up, so blessed up
    And tell 'em what I did, did, did, did
    I ain't got nowhere to go in my life
    'Less it is going to hold you at night
    Say I'm obsessive but say that I'm right
    Pray and I question it every night tho
    I gotta beat it I'm not talking Michael
    Why am I stuck in a similar cycle
    Of dreams and devotion

    And I guess I gotta grab a tissue
    Check the issue
    I ain't gotta ass to kiss
    So everybody wanna tell me how to stack the chicks
    And act official
    I ain't gonna plan for this
    Evangelist to pacifist
    I hold it down for the ones who's hurting
    But when you hurting me I gotta close the curtains
    Lonely's worth it
    If it means I'll get you
    I'm alone driving to you but I miss you
    Yeah

    I know I let you down but damn(down down down)
    I know I let you down but damn
    I know I let you down but damn
    I know I, I know I, I know I, I know I

    I know I let you down but damn baby come and see me
    We got a lot to talk about now you won't believe me
    It's do or die baby roll the dice keep me breathing
    But I can't hide from your suicide I ain’t bleeding

    I know I let you down but damn baby come and see me
    We got a lot to talk about now you won't believe me
    It's do or die baby roll the dice keep me breathing
    But I can't hide from your suicide I ain’t bleeding
     
  17. Spinel

    Spinel Pronounced Spin-nell, not Spine-el

    Messages:
    1,460
    Likes Received:
    2,478
    Trophy Points:
    153
    Guild:
    Minecraft:
    Istanbul was Constantinople
    Now it's Istanbul, not Constantinople
    Been a long time gone, Oh Constantinople
    Now it's Turkish delight on a moonlit night
    Every gal in Constantinople
    Lives in Istanbul, not Constantinople
    So if you've a date in Constantinople
    She'll be waiting in Istanbul

    Even old New York was once New Amsterdam
    Why they changed it I can't say
    People just liked it better that way
    So, Take me back to Constantinople
    No, you can't go back to Constantinople
    Been a long time gone, Oh Constantinople
    Why did Constantinople get the works?
    That's nobody's business but the Turks

    Istanbul
    Istanbul
    Istanbul
    Istanbul

    Even old New York was once New Amsterdam
    Why they changed it I can't say
    People just liked it better that way

    Istanbul was Constantinople
    Now it's Istanbul, not Constantinople
    Been a long time gone, Oh Constantinople
    Why did Constantinople get the works?
    That's nobody's business but the Turks

    So, Take me back to Constantinople
    No, you can't go back to Constantinople
    Been a long time gone, Oh Constantinople
    Why did Constantinople get the works?
    That's nobody's business but the Turks
    Istanbul
     
    Techno Skylaar likes this.
  18. Spinel

    Spinel Pronounced Spin-nell, not Spine-el

    Messages:
    1,460
    Likes Received:
    2,478
    Trophy Points:
    153
    Guild:
    Minecraft:
    Also,
    I don’t know what’s sadder, the fact that...

    A. This got 6 likes
    B. I can sing the entire song from memory
    Or
    C. I know all of the inaccuracies in the song (Not all of the entities listed in the song are recognized as countries)
     
    Techno Skylaar and Josh_Legacy like this.
  19. Josh_Legacy

    Josh_Legacy Amateur Storyteller / Enthusiastic Gamer VIP+

    Messages:
    411
    Likes Received:
    1,150
    Trophy Points:
    91
    Minecraft:
    Oh Love Me Mister
    Oh Mister
    Jirasa reru hodo setsunai
    Futari dake no abunai gēmu
    Love Is War
    Love Is War
    Love Is War

    Odora sete doramatikku wa kore kara
    Ijiwaruna koinoyokan shibireru
    Fureta yubi no saki ga unmei o machiwabite iru
    Anata ni iwa setai
    Kokoro no kabe o (Kokoro no kabe o)
    Yaburu ai no kokuhaku

    Oh Love Me Mister
    Oh Mister
    Yumejanainara kika sete
    Nē Mister Mō Mister
    Anata no itoshī koe de
    Omoi wa mōtomaranai
    Isso subete ubai satte
    Futari dake no abunai gēmu
    Love Is War
    Love Is War
    Love Is War

    Love Is War
    Love Is War
    Love Is War

     
  20. Techno Skylaar

    Techno Skylaar Now’s no time to dwell on the past

    Messages:
    1,085
    Likes Received:
    1,578
    Trophy Points:
    122
    Guild:
    I'm so over this
    I cannot be fixed
    Ignorance is bliss
    Took the shot and missed

    I cannot help you
    I cannot help you
    I wanna run too
    I wanna run too
    I cannot help you
    I cannot help you
    I wanna run too
    I wanna run too
    I wish I could take it back and make it not be true
    I would ride straight through hell to make it up to you

    I'm so over this
    I cannot be fixed
    Ignorance is bliss
    Took the shot and missed
    I'm so over this
    I cannot be fixed
    Ignorance is bliss
    Took the shot and missed

    I cannot help you
    I cannot help you
    I wanna run too
    I wanna run too
    I cannot help you
    I cannot help you
    I wanna run too
    I wanna run too
    I wish I could take it back and make it not be true
    I would ride straight through hell to make it up to you

    I'm so over this
    I cannot be fixed
    Ignorance is bliss
    Took the shot and missed
    I'm so over this
    I cannot be fixed
    Ignorance is bliss
    Took the shot and missed