Dismiss Notice
Wynncraft, the Minecraft MMORPG. Play it now on your Minecraft client at (IP): play.wynncraft.com. No mods required! Click here for more info...

Salut tout le monde ! / Hi everyone

Discussion in 'Llevigar's Docks' started by Sulfuross, Oct 16, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sulfuross

Sulfuross Newbie Adventurer HERO

Trophy Points:
    3
    Minecraft:
    Version française à la fin !

Hello !
    I haven't played for a long time, started playing in 2014, I only managed to have ~70h of played time until today :')

As the title imply, I'm french so I'm looking to join a guild ,french or English speaking, which play on European time zone.

I'm 24 and and want to discover the game from a new angle, less casual or at least more seriously to better understand all the mechanics of the game. I'm still lvl 60 on my highest class, and 50 on the one I'm using this days.

The name Sulfuross in game and on the Forum, don't hesitate to send me a message, even if it's just to play !
    Have a nice day!
    -------------------------

Salut !
    Je n'ai pas joué depuis longtemps. J'ai commencé en 2014, mais je n'avais que ~70h de temps de jeu avant de reprendre récemment.
    J'ai 24ans et je suis donc à la recherche d'une guilde, pour reprendre le jeu de façon un peu plus sérieuse. Actuellement niveau 50 en guerrier, j'ai aussi un mage niveau 60, que je jouais à l'époque.

Mon pseudo est Sulfuross, en jeu comme sur le forum, n'hésitez pas à me contacter même si c'est simplement pour jouer ensemble !

Bon jeu à tous !

hmtn likes this.
  2. hmtn

hmtn Archivist of the Realm VIP+

Trophy Points:
    148
    Guild:
    Minecraft:
    Bon rejour dans Wynn :)
    Je sais que Forgotten Library [FGL] est une guilde francophone, et que ils recruitent actuellement.
    Bon jeu à vous aussi !

Thread Status:
Not open for further replies.