Dismiss Notice
Wynncraft, the Minecraft MMORPG. Play it now on your Minecraft client at (IP): play.wynncraft.com. No mods required! Click here for more info...

i lost my infused hive dagger

Discussion in 'Questions' started by Tr3d, Nov 2, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tr3d

Tr3d Travelled Adventurer

Trophy Points:
    5
    jag förlorade det när jag sorterade mitt lager idag och var i en canyon collosus kö och kom i i i i i fest jag jag sorterade min inventorythen jag var tp: ed till canyon och hade inte min dolk och jag vill ha ha tillbaka den eftersom jag inte kan det av qira på mitt enda lvl 80 plus konto jag skulle verkligen vilja få tillbaka det eftersom jag arbetade hårt för det.

2. weeb

weeb CHAMPION

Trophy Points:
    192
    Guild:
    Minecraft:
    "I lost it when I sorted my stock today and was in a canyon collosus queue and came iiiii party I I sorted my inventorythen I was tp: ed to the canyon and did not have my dagger and I want it back because I can not it off qira on my only lvl 80 plus account i would really like to get it back because i worked hard for it."

no refund policy on wynncraft, sorry.
    you can get another on a different class, leveling doesnt take as much time when you know how to play.
    and you don't particularly need it even though it is useful to have.

ingen återbetalningspolicy på wynncraft, ledsen.
    du kan få en till i en annan klass, utjämning tar inte lika lång tid när du vet hur man spelar.
    och du behöver det inte speciellt även om det är nyttigt att ha.

Thread Status:
Not open for further replies.