Dismiss Notice
Wynncraft, the Minecraft MMORPG. Play it now on your Minecraft client at (IP): play.wynncraft.com. No mods required! Click here for more info...

Guide Dutch Quest Translations, Recruiting Translators. [5/119]

Discussion in 'Wynncraft' started by Yorn91, May 6, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yorn91

    Yorn91 Well-Known Adventurer VIP+

    Messages:
    537
    Likes Received:
    176
    Trophy Points:
    64
    Guild:
    Minecraft:
    Welcome, this is a place with the Dutch quest translations. If you want to help, just convo me. This is a "revival" of the old thread. This thread was outdated so we decided we made a new one. Discord for translations: https://discord.gg/z3V8P7f
    Welkom, dit is een plek met de Nederlandse missie-vertalingen. If je mee wilt helpen met vertalen, begin een gesprek met me.

    Member list (main members and members without translations currently):
    some nerd @yornthegamer: Head of project/creator and translator
    @ThomAnn100: Co-creator and translator
    @lego_man724 Translator
    Quests credit below the quest.
    Disclaimer: if you want the english for comparison, the wiki is not hard to find. All names of items and places in-game and quest names are kept in english because people might not find them elsewise.
    Quests/missies:
    Quest Book: Praat met de Caravan Driver
    [1/5] Caravan Driver: Eindelijk, je bent wakker! Iedereen is al verder gegaan.
    [2/5] Caravan Driver: Dit is hoever we gaan, recht tot de grens.
    [3/5] Caravan Driver: De koning wacht op je in Ragni. Die poort toont de ingang tot de Wynn provincie. Dus het kasteel kan er niet ver vanaf zijn.
    [4/5] Caravan Driver: Ik heb gehoord dat het een gevaarlijke weg is tot het kasteel, maar gelukkig ben je gewapend.
    [5/5] Caravan Driver: Het spijt me dat we je niet tot het kasteel konden brengen. Hier is een gedeeltelijke vergoeding voor de reis. Gebruik het om voor jezelf wat bescherming te kopen.

    Quest Book: Loop via het pad naar het Kasteel
    [1/1] Ragni Knight: Ga verder naar het kasteel, wij zorgen wel voor deze ondoden!

    Quest Book: Ga het kasteel binnen.
    [1/1] Ragni's King: Ik zie dat je veilig bent aangekomen, nieuwe rekruut. Geweldig, kom met me praaten voor de nabespreking.

    Quest Book: Praat met Ragni's King
    [1/7] Ragni's King: Jij moet dan de laatste rekruut zijn! Eindelijk leuk om je te ontmoeten. Wat zei je dat je naam was?
    [2/7] Ragni's King: Wat een bijzondere naam. Hoe dan ook, welkom tot de Wynn provincie!
    [3/7] Ragni's King: Dit is het nobele fort van Ragni, een van de oudste en de meest invloedhebbende steden in de provincie.
    [4/7] Ragni's King: Jouw doel als soldaat van Wynn is om de groei van monsters te stoppen die de provincie verwoesten.
    [5/7] Ragni's King: Je zou voor die tijd waarschijnlijk een beetje meer willen trainen. Veel levens worden elke dag verloren.
    [6/7] Ragni's King: ... Hoe dan ook, veel succes! Als je de weg kwijt bent, gebruik dan www.wynncraft.com/map. Het is zeer handig als je niet weet waar je heen moet.
    [7/7] Ragni's King: Neem ook deze [Ragni Teleportation Scroll]! Het zal je hierheen brengen als je hem gebruikt.
    Done by @yornthegamer
    Quest Book: Praat tegen Enzan dicht bij de uitgang van Ragni.
    [1/5] Enzan: Ik zie dat je de wildernis wilt verkennen!
    [2/5] Enzan: My name is Enzan, tegenwoordig ben ik een gepensioneerde soldaat. Ik heb het grootste deel van mijn leven in het leger van Ragni gevochten, net als jij.
    [3/5] Enzan: Ik weet hoe moeilijk het tegenwoordig moet zijn om een rekruut te zijn, dus ik heb iets om je te helpen! Nou ik heb het niet, maar mijn broer wel!
    [4/5] Enzan: Volg deze weg, hij is bij de ingang van het nivla forest, je kan hem niet missen!
    [5/5] Enzan: Vertel hem dat ik je gestuurd heb! Hij kan soms gemeen zijn tegen vreemdelingen.

    Quest Book: Vind Enzans broer Therck bij de ingang van Nivla Forest om de missie af te sluiten.
    [1/8] Therck: Zie je niet dat ik bezig ben!
    [2/8] Therck: Oh, mijn broer? Sorry, dat wist ik niet.
    [3/8] Therck: Ja, ik heb wel iets dat je zou kunnen helpen!
    [4/8] Therck: Hier is een papiertje, breng het naar de handelaar achter je.
    [5/8] Therck: Hij is me schuldig, dus hij zal het papiertje inwisselen voor een magische poeder naar keuze
    [6/8] Therck: Om de poeders te gebruiken heb je een powder master nodig. Er is er een aan het einde van het bos.
    [7/8] Therck: Dus uuh, je kan hem niet missen! Je gaan nu waarschijnlijk door Nivla Forest heen hé?
    [8/8] Therck: Het is best gevaarlijk maar de grote stad Detlas ligt erachter, dus veel geluk als je erdoorheen gaat!
    Done by @ThomAnn100
    Quest Book: Praat met Farmer Kelri
    [1/6] Boer Kelri: Kijk eens aan! Een nieuwe rekruut!
    [2/6] Boer Kelri: Goed om te zien dat het leger weer begint te groeien! Ik wacht nog steeds op een beetje hulp van iemand met een beetje kracht en doorzettingsvermogen!
    [3/6] Boer Kelri: Weet je, ik heb een soort van rattenplaag op m'n akker.
    [4/6] Boer Kelri: Niets wat ik zelf niet aankan, dat kan ik je verzekeren! Maar weet je, één van die vernielers heeft mijn trouwring gestolen en mijn vrouw vermoordt me als ze erachter komt.
    [5/6] Boer Kelri: Ik weet niet welke 'm gestolen heeft, maar als ze me ernaar ziet zoeken, komt ze er zo achter. Dus kan je er even een paar slaan en mijn ring vinden?
    [6/6] Boer Kelri: Breng me [1 Wedding Ring] als je hem vindt. Oh, en zeg niets tegen mijn vrouw. Als je me helpt, zal ik je goed belonen!

    Quest Book: Dood ratten tot ze een trouwring laten vallen en ga terug naar boer Kelri.
    [1/8] Boer Kelri: Oh, nu al terug? Dan heb je 'm vast gevonden!
    [2/8] Boer Kelri: Geef snel hier, dan ziet m'n vrouw er hopelijk niks van.
    [3/8] Boer Kelri: Oh...
    [4/8] Boer Kelri: ... Dit is mijn ring niet. Dit is een sluitring! Die stomme beesten moeten hem in hun nest hebben gebracht! Misschien hebben ze hem wel opgegeten!
    [5/8] Boer Kelri: Misschien kan je even in hun hol kijken? Ik weet het, het is een verschrikkelijke plek, en ik wilde het eigenlijk al dichtgooien.
    [6/8] Boer Kelri: Maar de kans is groot dat de rat die we zoeken erin zit. Het is aan de andere kant van het veld, en zorg dat mijn vrouw je niet ziet.
    [7/8] Boer Kelri: Breng me [1 Wedding Ring], nadat je dat die rat gedood hebt die hem gestolen hebt!
    [8/8] Boer Kelri: Het nest is in de grot daar.

    Quest Book: Vind de ring in het nest en ga terug naar Kelri.
    [1/4] Boer Kelri: Ohh, je hebt hem gevonden! De koning zij dank! Ik denk dat ik er toch nog goed vanaf gekomen ben!
    [2/4] Boer Kelri: Heel erg bedankt, soldaat! Ga je binnenkort al naar Detlas? Het is zo'n beetje de belangrijkste stad van de provincie, iedereen gaat er naartoe!
    [3/4] Boer Kelri: Ik wilde er ook eens naar toe, maar ik mocht niet van mijn vrouw. Je moet echt gaan! Volg gewoon de 'Emerald Trail' door het bos.
    [4/4] Boer Kelri: Er zijn wel sterke monsters, dus zorg ervoor dat je sterk genoeg bent. Nou ja, hier is een kleine beloning voor je hulp.
    @Stycore
    Prison Story
    Quest Book: Praat met Ooni in Ragni's gevangenis.
    [1/7] Ooni: Psst! Hierzo...
    [2/7] Ooni: Mijn naam is Ooni, ik ben lid van het verzet, je hebt waarschijnlijk van ons gehoord.
    [3/7] Ooni: Luister, ik ben een paar dagen geleden gevangen genomen. Je moet me helpen, voor het verzet!
    [4/7] Ooni: Ik was bijna onsnapt, maar een stomme rat stal mijn sleutel en rende toen weg...
    [5/7] Ooni: De rat is waarschijnlijk het riool ingegaan, net zoals elke andere rat. Er is een geheime ingang gemaakt voor...
    [6/7] Ooni: Uhm...
    [7/7] Ooni: Dat is nu niet belangrijk, ik heb de coördinaten in je boek opgeschreven, wees snel.

    Quest Book: Vind de sleutel in het riool bij [-866,67,-1674] en breng hem daarna terug naar Ooni.
    Ooni: Fantastisch! Je hebt de sleutel!
    Ooni: Het verzet bedankt je!
    Ooni: Er zijn te veel ogen op ons nu, ik ga proberen te ontsnappen wanneer ik alleen ben.
    Ooni: Maak je maar geen zorgen, Het verzet betaald goed, neem dit...
    Ooni: Deze speciale sleutel geeft je toegang tot de oude riolen van Ragni.
    Ooni: Het klinkt als niks, maar de riolen zijn overgenomen door een vreselijk wezen...
    Ooni: Uhm, laat maar zitten, hoe dan ook, er is een grote schat als je haalt.
    Ooni: De coordinaten staan op de sleutel, ik stel voor dat je eerst een hoger level bereikt. Veel geluk!
    By @Waggles
    Quest Book: Praat met The Cook in Ragni.
    [1/4] De kok: Ik kan niet geloven wat ik nog allemaal moet doen!
    [2/4] De kok: De koning heeft me bevolen taarten te bakken voor alle nieuwe rekruten!
    [3/4] De kok: Helaas heb ik niet alle ingrediënten om ze te maken en niemand hier in het kasteel verkoopt ze!
    [4/4] De kok: Denk je dat je snel [2 Egg], [1 Bucket of Milk] en [3 Wheat] voor me kan halen?

    Quest Book: Vind 2 eieren, 1 melk en 3 tarwe voor de kok.

    Quest Book: Ga terug naar de kok.
    [1/3] De kok: Prachtig! Je hebt alle ingrediënten!
    [2/3] De kok: Ik kan je niet genoeg bedanken! Hier, neem deze Emeralds voor al je moeite.
    [3/3] De kok: Ik heb ook deze rare drankjes. Ik heb ze niet nodig, maar ik weet zeker dat jij ze kan gebruiken!
    @Stycore
    Quest Book: Praat met Excavator Vade.
    [1/4] Excavator Vade: Oh, hallo jongeman. Wil je wat geld verdienen?
    [2/4] Excavator Vade: Je moet deze eeuwenoude tekst vertalen.
    [3/4] Excavator Vade: Je moet het gewoon afleveren aan de assistent van het labaratorium, Tesha.
    [4/4] Excavator Vade: Ik zou het zelf doen, maar ik ben veel te belangrijk voor het werk van zwoegers! Het lab is daarboven in die tent, en waag het niet de vertaling te beschadigen.

    Quest Book: Praat met Tesha
    [1/8] Tesha: Hallo, en welkom bij het WynnExcavation labaratorium!
    [2/8] Tesha: Oh, Vade heeft je gestuurd?
    [3/8] Tesha: Oh ja, het tablet waar ik op stond te wachten!
    [4/8] Tesha: ...
    [5/8] Tesha: Oh mijn...! Dit is zeer interessant.
    [6/8] Tesha: Wacht, laat me dit even afmaken...
    [7/8] Tesha: ... en dat is het dan!
    [8/8] Tesha: Een tablet compleet! Breng het weer naar Vade. Oh, en niet lezen!

    Quest Book: Praat weer met Excavator Vade
    [1/6] Excavator Vade: Wie ben jij dan?
    [2/6] Excavator Vade: Oh ja, jij ben die kiddo dat ik wegstuurde.
    [3/6] Excavator Vade: Nou heb je die vertaalde tekst of niet?
    [4/6] Excavator Vade: Die heb je wel! Geweldig! Laten we dat eens bekijken...
    [5/6] Excavator Vade: "Toon eerbetoon aan het hout wat opvalt, de goede hoek zal de weg openen."
    [6/6] Excavator Vade: Ik vraag me af of het gaat over iets in de tempel... Oh, uhh, ik was vergeten dat jij hier was. Blijf hieruit, kiddo, dit is voor volwassenen.

    Quest Book: Los het Raadsel op.

    Quest Book: Geschreven in het zand van tijd, vier dagboekdelen houden de sleutel.

    Quest Book: Steek het graf over om Farao Nabak te vinden onder een gigantisch kristal.

    Quest Book: Praat met Excavator Vade

    [1/4] Excavator Vade: Hé kiddo, kwam jij net uit de tombe?
    [2/4] Excavator Vade: Ik wist dat ik niet zo lui moest zijn en iemand anders het werk laten moeten doen.
    [3/4] Excavator Vade: Ik kan mijn baas hier niet over vertellen, hij zal mijn hoofd hebben! Letterlijk! WynnExcavation is geen groep die je wil verraden, ze zijn sterker dan jij ooit zal weten.
    [4/4] Excavator Vade: JE KAN MAAR BETER NIKS GESTOLEN HEBBEN! DAT IS OFFICIEEL EIGENDOM VAN WYNNEXCAVATION!
    By @TheKingMartin
    Quest Book: Spreek met Caissop, de schilder, in zijn tent.

    [1/10] Caissop: …hm.. mh!
    [2/10] Caissop: Oh sorry, ik had je niet gezien. Wilde je een handtekening?
    [3/10] Caissop: Nee? Weet je niet wie ik ben?! Het lijkt erop dat jij geen smaak voor kunst hebt… Ik ben Caissop, de legendarische schilder!
    [4/10] Caissop: Hm, nu blijkt dat je geen fan bent… Kun je me misschien helpen. Ik ben op zoek naar een nieuwe assistent.
    [5/10] Caissop: Uitmuntend… Ik heb je nodig om drie legendarische beesten te vinden die zijn verstopt in grotten hier in het moeras.
    [6/10] Caissop: Ik weet momenteel hun locatie, maar ik kan ze niet met mijn eigen ogen zien als ik ze voor altijd vast zal leggen.
    [7/10] Caissop: Ik moet ze zien met mijn gedachten! En dat is waar ik jou voor nodig heb. Ik heb je nodig om ze te vinden en ze voor me te beschrijven!
    [8/10] Caissop: Twijfel nooit aan het werk van een genie! Je moet me een nauwkeurige beschrijving van ze geven. Als je er een hebt gevonden, kom terug en omschrijf ze precies voor me!
    [9/10] Caissop: Ik wil ze tekenen en de identiteit van deze prachtige beesten openstellen voor de wereld! Geef me dat boek eens...
    [10/10] Caissop: Alsjeblieft! Ik heb in je boek de locatie van het eerste wezen geschreven! Maar wees voorzichtig, ik heb gehoord dat een stam van ontwikkelde slangen het beschermen…

    Quest Book: Zoek het eerste wezen in de grot.

    Quest Book: Keer terug naar Caissop met de beschrijving van de legendarische Koe Dorpeling.

    [1/7] Caissop: Snel! Beschrijf het me! Een Koe als een Dorpeling zeg je!?
    [2/7] Caissop: ..OH, JA! ……. GEÏNSPIREERD.
    [3/7] Caissop: ….MH, NEE, EEN BEETJE MEER ROOD!...... JA!
    [4/7] Caissop: Haha! Dit is PRACHTIG! Ik ga je dit niet laten zien voordat het klaar is!
    [5/7] Caissop: Oké nu moet je naar de tweede grot gaan... Geef me je boek nog eens… Ik heb gehoord dat daar gifkikkers leven… Wees voorzichtig, want hun gif is ontzettend giftig!
    [6/7] Caissop: …
    [7/7] Caissop: Alsjeblieft! Ik ga dit dier afmaken terwijl jij weg bent. OH, JA. MUY MACHO.

    Quest Book: Zoek het tweede wezen in de grot.

    Quest Book: Keer terug naar Caissop met de beschrijving van het sierlijke Eenhoorn Schaap


    [1/7] Caissop: Je bent er! Snel! Kijk niet naar mij, beschrijf het!
    [2/7] Caissop: Ongelooflijk… Een Eenhoorn Schaap zeg je?
    [3/7] Caissop: … OH JA, DE WOL IS ECHT… MEER SMEREN… OH JA, BIEN!
    [4/7] Caissop: … DIT IS UNIEK, MERKWAARDIG, JA. BOVENNATUURLIJK ZELFS!
    [5/7] Caissop: Geef me je boek, ik zal de locatie van het laatste beest opschrijven… Wees snel, Ik mag mijn magie niet verliezen!
    [6/7] Caissop: ... OH, NEE, NEE. JA! MEER KLEUR, MEER VERF! DE RODE VERF IS OP!
    [7/7] Caissop: I GEBRUIK GEWOON MIJN BLOED! OH! JA! … GEÏNSPIREERD! MERKWAARDIG! Huh? Waarom ben jij nog steeds hier? Ga! Ik heb de laatste omschrijving nodig!

    Quest Book: Zoek het derde en laatste wezen in de grot.

    Quest Book: Keer terug naar Caissop met de beschrijving van het geweldige Vliegende Varken.


    [1/6] Caissop: Je bent eindelijk terug! Ik heb net de vorige afgemaakt. Kom op! Beschrijf het!
    [2/6] Caissop: … Oh, ja… JA. IK HOU ERVAN!
    [3/6] Caissop: Een Vliegend Varken! WAT GEWELDIG!
    [4/6] Caissop: ...OH JA, VLEUGELS! OGEN VAN DE HEMEL! OH, JA.
    [5/6] Caissop: …Och, perfect. De laatste puntjes op de i, en… Klaar! Je deed er zo lang over dat ik er twee heb gemaakt! Één voor jou, en één voor mij! Je zou het goed moeten bewaren, de hoge klasse dorpelingen van grote steden betalen torenhoge prijzen voor Caissops werk!
    [6/6] Caissop: Bedankt voor je assistentie, wat een haast! Succes met je avontuur in Gavel!
    By @LuckyLukasNL
    Also I thank DuckAndChips for insiring me to make a dutch quest tranlation thread
     
    Last edited: Aug 9, 2017
  2. Tekenen

    Tekenen Professional Loser VIP+

    Messages:
    2,678
    Likes Received:
    2,879
    Trophy Points:
    186
    Minecraft:
    de eerste paar questen zijn al vertaald, als ik tijd heb vertaal ik er wel 1, voor de lol
     
  3. RemRin

    RemRin Goddess of Air HERO

    Messages:
    2,346
    Likes Received:
    3,512
    Trophy Points:
    209
    Minecraft:
    Als ik me niet vergis was er al een nederlandse lijst met questen.
     
    and 17 others likes this.
  4. Yuno F Gasai

    Yuno F Gasai Forum God, FW

    Messages:
    13,418
    Likes Received:
    28,686
    Trophy Points:
    229
    Guild:
    Minecraft:
    Please link the translation hub thread.
    @Moe_Ronickah mind adding him to the convo?
     
  5. Moe_Ronickah

    Moe_Ronickah Traveling through hyperspace . . .. CHAMPION

    Messages:
    3,976
    Likes Received:
    7,666
    Trophy Points:
    217
    Guild:
    Minecraft:
    Done 5 6 7 8 9 10
     
  6. McWaggle

    McWaggle Please send help CHAMPION

    Messages:
    428
    Likes Received:
    493
    Trophy Points:
    85
    Guild:
    Minecraft:
    ooh nederlandse vertalingen, heb ik tenminste nog wat om te lachen

    als ik tijd heb doe ik ook wel een
     
  7. Moe_Ronickah

    Moe_Ronickah Traveling through hyperspace . . .. CHAMPION

    Messages:
    3,976
    Likes Received:
    7,666
    Trophy Points:
    217
    Guild:
    Minecraft:
    We can use all the help that we can get, and we are not under any pressure to do this. It is purely voluntary. Welcome to the translation group!
     
    Yuno F Gasai likes this.
  8. Yorn91

    Yorn91 Well-Known Adventurer VIP+

    Messages:
    537
    Likes Received:
    176
    Trophy Points:
    64
    Guild:
    Minecraft:
    Ja, maar deze is pre-gavel. Een beetje out-dated.
    Bedankt, ik zal het in de andere format zetten en als er fouten in zitten deze verbeteren.

    Bedankt voor de hulp, we waarderen het echt.
     
  9. ThomAnn100

    ThomAnn100 I have reached peak intelligence VIP+

    Messages:
    2,468
    Likes Received:
    3,447
    Trophy Points:
    164
    Guild:
    Minecraft:
    What's the convo?
     
  10. Yuno F Gasai

    Yuno F Gasai Forum God, FW

    Messages:
    13,418
    Likes Received:
    28,686
    Trophy Points:
    229
    Guild:
    Minecraft:
    We have a convo with all the head translators and wiki admins
     
  11. and 17 others

    and 17 others Famous Adventurer VIP+

    Messages:
    1,202
    Likes Received:
    560
    Trophy Points:
    111
    Guild:
    Minecraft:
    A while ago I started on translating quests to Dutch. I stopped because it is not garanteed the translations will get a proper place or will be used (in game). I will send my work soon.
     
  12. ThomAnn100

    ThomAnn100 I have reached peak intelligence VIP+

    Messages:
    2,468
    Likes Received:
    3,447
    Trophy Points:
    164
    Guild:
    Minecraft:
    Heel erg bedankt! Ik zal je toevoegen aan de conversation waarin je ze kan sturen
     
  13. and 17 others

    and 17 others Famous Adventurer VIP+

    Messages:
    1,202
    Likes Received:
    560
    Trophy Points:
    111
    Guild:
    Minecraft:
    Im sorry but I will not join the translation team. I am in the middle of studying my finals which start next wednesday. I recommend looking for some efficient translation workflow so the whole project will get a lot easier. Check eachothers work and try to not translate the sentences litterally. Make sure the translation keeps the original message.
     
  14. ThomAnn100

    ThomAnn100 I have reached peak intelligence VIP+

    Messages:
    2,468
    Likes Received:
    3,447
    Trophy Points:
    164
    Guild:
    Minecraft:
    thanks!
     
  15. Yuno F Gasai

    Yuno F Gasai Forum God, FW

    Messages:
    13,418
    Likes Received:
    28,686
    Trophy Points:
    229
    Guild:
    Minecraft:
    That is our end goal but for now we are uploading it to the wiki
     
  16. ThomAnn100

    ThomAnn100 I have reached peak intelligence VIP+

    Messages:
    2,468
    Likes Received:
    3,447
    Trophy Points:
    164
    Guild:
    Minecraft:
    Oh that's cool!
     
  17. McWaggle

    McWaggle Please send help CHAMPION

    Messages:
    428
    Likes Received:
    493
    Trophy Points:
    85
    Guild:
    Minecraft:
    Prison Story - Dutch

    Preview
    Ooni, een gevangenen, die probeert Ragni's gevangenis te ontsnappen, vraagt jouw om een sleutel op te halen van een rat die hem gestolen heeft.

    Stage 1:
    >> Praat met Ooni in Ragni's gevangenis

    Diaogue:
    Ooni: Psst! hier...
    Ooni: Mijn naam is Ooni, ik ben lid van het verzet, je hebt waarschijnlijk van ons gehoord.
    Ooni: Luister, ik ben gevangen genomen een paar dagen geleden. Je moet me helpen voor het verzet!
    Ooni: Ik was bijna onsnapt, maar een stomme rat steelde mijn sleutel en rende weg...
    Ooni: De rat is waarschijnlijk het riool ingegaan, net zoals elke andere rat, er is een geheime ingang gemaakt voor.
    Ooni: Uhm...
    Ooni: Dat is niet belangrijk nu, ik heb de coordinaten in je boek opgeschreven, wees snel.

    Stage 2
    Vind de sleutel in het riool bij [-866,67,-1674] en breng hem terug naar Ooni.

    Dialogue:

    Ooni: Fantastisch! Je hebt de sleutel!
    Ooni: Het verzet bedankt je!
    Ooni: Er zijn veel ogen op ons nu, ik ga proberen te ontsnappen wanneer ik alleen ben.
    Ooni: Maak je maar geen zorgen, Het verzet betaald goed, neem dit...
    Ooni: Deze speciale sleutel geeft je toegang tot de oude Ragni rioolen.
    Ooni: Het klinkt als niks, maar de rioolen zijn overgenomen door een vreselijk weze..
    Ooni: Uhm, laat maar zitten, hoe dan ook, er is een grote schat als je haalt.
    Ooni: de coordinaten staan op de sleutel, ik stel voor dat je eerst een hoger level bereikt. Veel Geluk!

    Prison Story - Gevangenis Verhaal
    Easy - Makkelijk
    Ragni - Ragni
    Reward - beloning:
    180 Ervaring punten
    18 Smaragden
    2 Decrepit Sewers Keys

    Trivia:
    Deze quest is opnieuw gemaakt in de 1.14.1 Gameplay Update
     
    Ethilion, Yorn91 and ThomAnn100 like this.
  18. ThomAnn100

    ThomAnn100 I have reached peak intelligence VIP+

    Messages:
    2,468
    Likes Received:
    3,447
    Trophy Points:
    164
    Guild:
    Minecraft:
    Yorn je moet nog best veel toevoegen
     
  19. Yorn91

    Yorn91 Well-Known Adventurer VIP+

    Messages:
    537
    Likes Received:
    176
    Trophy Points:
    64
    Guild:
    Minecraft:
    Sorry, sorry ik was de afgelopen dagen niet online. Zal de nieuwe quests toevoegen.
     
  20. Khaps

    Khaps Ex-moderator and leader of the Mythic Emporium HERO

    Messages:
    5,869
    Likes Received:
    5,618
    Trophy Points:
    194
    Guild:
    Minecraft:
    Oh no! so bad! @Stag2001 could've helped but he is german :(
     
    Tekenen likes this.
Thread Status:
Not open for further replies.