Dismiss Notice
Wynncraft, the Minecraft MMORPG. Play it now on your Minecraft client at (IP): play.wynncraft.com. No mods required! Click here for more info...

bug quest Realm of Light I - The Worm Holes

Discussion in 'Questions' started by Weslink, Sep 19, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Weslink

Weslink Skilled Adventurer VIP+

Trophy Points:
    25
    Minecraft:
    Bonjour
    je suis sur la quête "realm of light I - The worn holes" devant le trou de l'acte 1 mais quand je saute dedans j'ai le message d'erreur "that is quite the fall, better not jump down".
    j'ai vue en me renseignant sur le wiki qu'il aurait normalement du avoir une conversation avec un pnj pour me débloquer l'accès à l'acte 2 et pour pouvoir descendre dans le trou mais dans mon cas je n'est pas eu ce pnj.
    j'aimerais savoir si j'ai oublié une étape ou si ma quêtes est bloqué.
    Merci

Hello
    I am on the quest "realm of light I - The worn holes" in front of the hole of act 1 but when I jump in I have the error message "that is quite the fall, better not jump down".
    I saw by inquiring me on the wiki that he would normally have had to have a conversation with a PNJ to unlock me the access to act 2 and to be able to go down in the hole but in my case I did not have this pnj.
    I would like to know if I forgot a step or if my quest is blocked.
    Thank you

2. ditsario

ditsario it's always christmas somewhere in the world VIP+

Trophy Points:
    157
    Guild:
    Minecraft:
    Which stage are you on? There are two in which you go down the hole, if you're on the first one you have to climb down a smaller hole in the side rather than just jump down. If you are on the second one, have you tried leaving and rejoining the server?

---------------

Tu es sur quelle scène ? Il y en a deux dans lesquels vous descendez le trou, si vous êtes sur le premier, vous devez descendre dans un trou plus petit sur le côté plutôt que de simplement sauter. Si vous êtes sur le second, avez-vous essayé de quitter et de rejoindre le serveur ?

3. Weslink

Trophy Points:
    25
    Minecraft:
    je suis sur le 1er je crois , je peut vous donne le lien de la quête en question si cela peut aider
    Realm_of_Light_I_-_The_Worm_Holes
    je suis au coordonnés indiquer par la 1er étape
    j'ai déjà tenté d'aller sur un petit sur les cotés mais de que je m'approcher de la zone, j'étais téléporter en haut et même problème pour le plus gros à coté.
    j'ai tenté plusieurs déco/reco , de revenir plus tard, de /kill, rien n'a fonctionner
    J'ai lu que c'était une quête assez importante qui débloque pas mal de chose sa m'ennuie un peut de devoir la passer

4. Weslink

Trophy Points:
    25
    Minecraft:
    can i have help please?

Thread Status:
Not open for further replies.