Dismiss Notice
Wynncraft, the Minecraft MMORPG. Play it now on your Minecraft client at (IP): play.wynncraft.com. No mods required! Click here for more info...

Bug ?

Discussion in 'Questions' started by M@ggi3, Mar 10, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. M@ggi3

M@ggi3 Travelled Adventurer

Trophy Points:
    5
    Bonjour, je fais actuellement la quête Forbidden Prison, une fois à l'intérieur de la ventilation, il faut tourner a tournez à gauche pour entrer dans le bureau du directeur. Je suis bloquée à cette étape le téléporteur ne marche pas T_T . J'attends ou je me /kill sachant que je ne pourrai pas poursuivre la quête si je me tue.

Hello, I am currently doing the Forbidden Prison quest, once inside the ventilation, you have to turn left to enter the warden's office. I am stuck at this stage the teleporter does not work T_T. I either wait or kill myself knowing that I will not be able to continue the quest if I kill myself.

2. _purplegiraffe_

_purplegiraffe_ Well-Known Adventurer CHAMPION

Trophy Points:
    91
    Minecraft:
    FR: Que dit ton livre de quêtes? Quand tu fais /kill pendant cette quête, tu peux aller à l'étal du marche à Gelibord (où tu as commencé la quête, à -963, 47, -5280) pour retourner à la prison.

EN: What does your quest book say? If you do /kill during this quest, you can return to the prison by going to the market stall in Gelibord (where you started the quest, at -963, 47, -5280).

(I hope you can understand my French :))

3. M@ggi3

M@ggi3 Travelled Adventurer

Trophy Points:
    5
    Merci finalement le /kill ma bien aider ^^
    là je termine enfin cette quête !

_purplegiraffe_ likes this.
Thread Status:
Not open for further replies.