Dismiss Notice
Wynncraft, the Minecraft MMORPG. Play it now on your Minecraft client at (IP): play.wynncraft.com. No mods required! Click here for more info...

Ayuda Con Compras :c

Discussion in 'Questions' started by CoscuGing, Nov 26, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CoscuGing

CoscuGing Skilled Adventurer

Trophy Points:
    27
    Bueno, yo juego desde peru, y ahora hay lo del evento el cual abra un descuento del 30% en rangos, pero yo he comprado el vip, se que indica allí, pero yo compre el vip, en si cuanto deberia pagar, si ya tengo el vip, el descuento del rango ya comprado es aplicable a la compra, por decir seria, yo cuento con el vip que con el descuento vale 13.99, pero quiero comprar hero, que con el descuento de 30% estaria pagando 55.99, el descuento seria de 13.99 - 55-99 = 41.90 o tendría que pagar como compre el vip a 19.99 - 55.99 = 36.00, cual de los dos resultados tendría que pagar?

2. Cami (But a cat)

Cami (But a cat) Wynn Vtuber CHAMPION

Trophy Points:
    73
    Minecraft:
    Hey sorry about the English, and not spanish, response. But the full price 19.99 would be deducted. As far as I'm aware, I could be wrong, but if you add it to your cart and see (discount is auto applied) you'll know the answer.

CoscuGing likes this.
  3. CoscuGing

CoscuGing Skilled Adventurer

Trophy Points:
    27
    ¿Seriamente? Pensé que no se aplicaría. Intentaré ver si puedo. Muchas gracias, amigo.

BqwaOLD likes this.
Thread Status:
Not open for further replies.