Dismiss Notice
Wynncraft, the Minecraft MMORPG. Play it now on your Minecraft client at (IP): play.wynncraft.com. No mods required! Click here for more info...

Guide Dutch Quest Translations, Recruiting Translators. [5/119]

Discussion in 'Wynncraft' started by Yorn91, May 6, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LuckyLukas

    LuckyLukas Fell on a cauldron of luck potion

    Messages:
    189
    Likes Received:
    369
    Trophy Points:
    69
    Guild:
    Minecraft:
    Kan ik iets doen?
     
  2. ThomAnn100

    ThomAnn100 I have reached peak intelligence VIP+

    Messages:
    2,468
    Likes Received:
    3,447
    Trophy Points:
    164
    Guild:
    Minecraft:
    Ja
     
  3. LuckyLukas

    LuckyLukas Fell on a cauldron of luck potion

    Messages:
    189
    Likes Received:
    369
    Trophy Points:
    69
    Guild:
    Minecraft:
    Noem maar een quest!
     
  4. NotAFish

    NotAFish An evolved jungle slime Discord Moderator CHAMPION

    Messages:
    810
    Likes Received:
    665
    Trophy Points:
    125
    Minecraft:
    Als ik tijd heb zal ik er wel wat doen
     
  5. A Wild Duke

    A Wild Duke Well-Known Adventurer HERO

    Messages:
    45
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    47
    Minecraft:
    Ik kan ook wel wat doen als je wilt
     
  6. ThomAnn100

    ThomAnn100 I have reached peak intelligence VIP+

    Messages:
    2,468
    Likes Received:
    3,447
    Trophy Points:
    164
    Guild:
    Minecraft:
    Als ik terug ben van vakantie maak ik een discord omdat de conversation vol zit
     
  7. LuckyLukas

    LuckyLukas Fell on a cauldron of luck potion

    Messages:
    189
    Likes Received:
    369
    Trophy Points:
    69
    Guild:
    Minecraft:
    Caissops Meesterwerk
    Preview:
    Caissop, de kunstenaar, is hard op zoek naar nieuwe dingen om te schilderen. De speler is de opdracht gegeven om drie dieren te vinden en diens uiterlijk te beschrijven bij Caissop, zodat hij de dieren kan tekenen.


    Fase 1:
    Spreek met Caissop, de kunstenaar, in zijn tent

    · Caissop: …hm.. mh!
    · Caissop: Oh sorry, ik had je niet gezien. Wilde je een handtekening?
    · Caissop: Wacht, nee? Weet je niet wie ik ben?! Het lijkt erop dat jij geen smaak voor kunst hebt… Ik ben Caissop, de legendarische kunstenaar!
    · Caissop: Hm, nu blijkt dat je geen fan bent… Kun je me misschien helpen. Ik ben op zoek naar een nieuwe assistent.
    · Caissop: Uitmuntend… Ik heb je nodig om drie legendarische beesten te vinden die zijn verstopt in grotten hier in het moeras.
    · Caissop: Ik weet momenteel hun locatie, maar ik kan ze niet met mijn eigen ogen zien nu ik zo wereldberoemd ben.
    · Caissop: Ik moet ze zien met mijn gedachte! En dat is waar jij voor bent. Ik heb je nodig om ze te vinden en ze voor me te beschrijven!
    · Caissop: Niet twijfelen aan het werk van een genie! Je moet me een nauwkeurige beschrijving van ze geven, als je er een hebt gevonden, kom terug en omschrijf ze precies voor me!
    · Caissop: Ik wil ze tekenen en de identiteit van deze prachtige beesten openstellen voor de wereld!
    · Caissop: Alsjeblieft! Ik heb in je boek de locatie van de eerste geschreven! Maar wees voorzichtig, ik heb gehoord dat een stam van ontwikkelde slangen het beschermen…


    Fase 2:
    Zoek het eerste mythische schepsel in de grot


    Fase 3:
    Ga terug naar Caissop met de beschrijving van de legendarische Koe Dorpeling.

    · Caissop: Snel! Beschrijf het me! Een Koe Dorpeling zeg je!?
    · Caissop: ..OH, JA! ……. INSPIREREND.
    · Caissop: ….MH, NEE, EEN BEETJE MEER ROOD!...... JA!
    · Caissop: Haha! Dit is prachtig! Ik ga je dit niet laten zien voordat het klaar is!
    · Caissop: Oké nu moet je naar de tweede grot gaan... Geef me je boek nog eens… Ik heb gehoord dat daar gifkikkers leven… Wees voorzichtig hun gif is ontzettend gevaarlijk!
    · Caissop:
    · Caissop: Alsjeblieft! Ik ga dit dier afmaken terwijl jij weg bent. OH, JA. MUY MACHO.


    Fase 4:
    Zoek het tweede mythische beest in de grot.


    Fase 5:
    Ga terug naar Caissop met de beschrijving van het sierlijke Eenhoorn Schaap

    · Caissop: Je bent er! Snel! Kijk niet naar mij, beschrijf het!
    · Caissop: Ongelooflijk… Een Eenhoorn Schaap zeg je?
    · Caissop: … OH JA, DE WOL IS ECHT… MEER SMEREN… OH JA, BIEN!
    · Caissop: … DIT IS UNIEK, MERKWAARDIG, JA. BOVENNATUURLIJK
    · Caissop: Geef me je boek, ik zal de locatie van het laatste beest opschrijven… Wees snel, Ik mag mijn magie niet verliezen!
    · Caissop: ... OH, NEE, NEE. JA! MEER KLEUR, MEER VERF! DE ROOD IS OP!
    · Caissop: I GEBRUIK GEWOON MIJN BLOED! OH! JA! … INSPIREREND! MERKWAARDIG! Huh? Waarom ben jij nog steeds hier? Ga! Ik heb de laatste omschrijving nodig!


    Fase 6:
    Zoek het derde en laatste mythische dier in de grot


    Fase 7:
    Ga terug naar Caissop met de beschrijving van het geweldige Vliegende Varken

    · Caissop: Je bent eindelijk terug! Ik heb net de vorige afgemaakt. Kom op! Beschrijf het!
    · Caissop: … Oh, ja… JA. IK HOU ERVAN
    · Caissop: Een Vliegend Varken! WAT GEWELDIG!
    · Caissop: ...OH JA, VLEUGELS! OGEN VAN DE HEMEL! OH, JA.
    · Caissop: …Och, perfect. De laatste puntjes op de i, en… Klaar! Je deed er zo lang over dat ik er twee heb gemaakt! Één voor jou, en één voor mij! Je zou het goed moeten bewaren, de hoge klasse dorpelingen van grote steden betalen torenhoge prijzen voor Caissops werk!
    · Caissop: Bedankt voor je assistentie, wat een haast! Succes met je Gavel avontuur!


    Dutch translation of 'Master Piece' made by @LuckyLukasNL
    ________________________________
    Ik ben niet helemaal zeker van de gele vertalingen!
     
    Ruben :) likes this.
  8. NotAFish

    NotAFish An evolved jungle slime Discord Moderator CHAMPION

    Messages:
    810
    Likes Received:
    665
    Trophy Points:
    125
    Minecraft:
    Eerste gele text moet zijn 'maar ik kan ze niet met mijn eigen ogen zien als ik ze onsterfelijk ga maken!' Tweede gele text moet giftig zijn en derde gele text zal varkensus moeten woorden, het is een grapje op 'pegasus' dat in Griekse mythologie een vliegend paard was. Maar een vliegend varken is wel wat ze er mee menen, varkensus is gewoon grappiger
     
    ThomAnn100 likes this.
  9. LuckyLukas

    LuckyLukas Fell on a cauldron of luck potion

    Messages:
    189
    Likes Received:
    369
    Trophy Points:
    69
    Guild:
    Minecraft:
    Thnx! Ik houd het dan toch gewoon Vliegend Varken, want de grap is er dan een beetje af (niemand gaat hem snappen)
    ________________________________
    Kan ik hem ergens indienen ofzo?
    ________________________________
    Caissops Meesterwerk
    Preview:
    Caissop, de kunstenaar, is hard op zoek naar nieuwe dingen om te schilderen. De speler is de opdracht gegeven om drie dieren te vinden en diens uiterlijk te beschrijven bij Caissop, zodat hij de dieren kan tekenen.


    Fase 1:
    Spreek met Caissop, de kunstenaar, in zijn tent

    · Caissop: …hm.. mh!
    · Caissop: Oh sorry, ik had je niet gezien. Wilde je een handtekening?
    · Caissop: Wacht, nee? Weet je niet wie ik ben?! Het lijkt erop dat jij geen smaak voor kunst hebt… Ik ben Caissop, de legendarische kunstenaar!
    · Caissop: Hm, nu blijkt dat je geen fan bent… Kun je me misschien helpen. Ik ben op zoek naar een nieuwe assistent.
    · Caissop: Uitmuntend… Ik heb je nodig om drie legendarische beesten te vinden die zijn verstopt in grotten hier in het moeras.
    · Caissop: Ik weet momenteel hun locatie, maar ik kan ze niet met mijn eigen ogen zien als ik ze wereldberoemd ga maken.
    · Caissop: Ik moet ze zien met mijn gedachte! En dat is waar jij voor bent. Ik heb je nodig om ze te vinden en ze voor me te beschrijven!
    · Caissop: Niet twijfelen aan het werk van een genie! Je moet me een nauwkeurige beschrijving van ze geven, als je er een hebt gevonden, kom terug en omschrijf ze precies voor me!
    · Caissop: Ik wil ze tekenen en de identiteit van deze prachtige beesten openstellen voor de wereld!
    · Caissop: Alsjeblieft! Ik heb in je boek de locatie van de eerste geschreven! Maar wees voorzichtig, ik heb gehoord dat een stam van ontwikkelde slangen het beschermen…


    Fase 2:
    Zoek het eerste mythische schepsel in de grot


    Fase 3:
    Ga terug naar Caissop met de beschrijving van de legendarische Koe Dorpeling.

    · Caissop: Snel! Beschrijf het me! Een Koe Dorpeling zeg je!?
    · Caissop: ..OH, JA! ……. INSPIREREND.
    · Caissop: ….MH, NEE, EEN BEETJE MEER ROOD!...... JA!
    · Caissop: Haha! Dit is prachtig! Ik ga je dit niet laten zien voordat het klaar is!
    · Caissop: Oké nu moet je naar de tweede grot gaan... Geef me je boek nog eens… Ik heb gehoord dat daar gifkikkers leven… Wees voorzichtig hun gif is ontzettend giftig!
    · Caissop:
    · Caissop: Alsjeblieft! Ik ga dit dier afmaken terwijl jij weg bent. OH, JA. MUY MACHO.


    Fase 4:
    Zoek het tweede mythische beest in de grot.


    Fase 5:
    Ga terug naar Caissop met de beschrijving van het sierlijke Eenhoorn Schaap

    · Caissop: Je bent er! Snel! Kijk niet naar mij, beschrijf het!
    · Caissop: Ongelooflijk… Een Eenhoorn Schaap zeg je?
    · Caissop: … OH JA, DE WOL IS ECHT… MEER SMEREN… OH JA, BIEN!
    · Caissop: … DIT IS UNIEK, MERKWAARDIG, JA. BOVENNATUURLIJK
    · Caissop: Geef me je boek, ik zal de locatie van het laatste beest opschrijven… Wees snel, Ik mag mijn magie niet verliezen!
    · Caissop: ... OH, NEE, NEE. JA! MEER KLEUR, MEER VERF! DE ROOD IS OP!
    · Caissop: I GEBRUIK GEWOON MIJN BLOED! OH! JA! … INSPIREREND! MERKWAARDIG! Huh? Waarom ben jij nog steeds hier? Ga! Ik heb de laatste omschrijving nodig!


    Fase 6:
    Zoek het derde en laatste mythische dier in de grot


    Fase 7:
    Ga terug naar Caissop met de beschrijving van het geweldige Vliegende Varken.

    · Caissop: Je bent eindelijk terug! Ik heb net de vorige afgemaakt. Kom op! Beschrijf het!
    · Caissop: … Oh, ja… JA. IK HOU ERVAN
    · Caissop: Een Vliegend Varken! WAT GEWELDIG!
    · Caissop: ...OH JA, VLEUGELS! OGEN VAN DE HEMEL! OH, JA.
    · Caissop: …Och, perfect. De laatste puntjes op de i, en… Klaar! Je deed er zo lang over dat ik er twee heb gemaakt! Één voor jou, en één voor mij! Je zou het goed moeten bewaren, de hoge klasse dorpelingen van grote steden betalen torenhoge prijzen voor Caissops werk!
    · Caissop: Bedankt voor je assistentie, wat een haast! Succes met je Gavel avontuur!


    Dutch translation of 'Master Piece' made by @LuckyLukasNL
     
  10. NotAFish

    NotAFish An evolved jungle slime Discord Moderator CHAMPION

    Messages:
    810
    Likes Received:
    665
    Trophy Points:
    125
    Minecraft:
    Op de wiki ja, doe hem in de Engelse quest versie url/nl ik zal je wel in de translators(alle talen) convo krijgen
     
  11. ThomAnn100

    ThomAnn100 I have reached peak intelligence VIP+

    Messages:
    2,468
    Likes Received:
    3,447
    Trophy Points:
    164
    Guild:
    Minecraft:
    Yorn voeg hem aan de thread toe
     
  12. NotAFish

    NotAFish An evolved jungle slime Discord Moderator CHAMPION

    Messages:
    810
    Likes Received:
    665
    Trophy Points:
    125
    Minecraft:
    Kan ik ook in de members? Ik zal wel wat quests vertalen als ik tijd heb
     
  13. ThomAnn100

    ThomAnn100 I have reached peak intelligence VIP+

    Messages:
    2,468
    Likes Received:
    3,447
    Trophy Points:
    164
    Guild:
    Minecraft:
    Kan wel mast dat moet yorn ff doen
     
Thread Status:
Not open for further replies.